FAQ
FAQ за Трансфери
- Какъв тип превозни средства (леки автомобили) се използват за трансферите?
-
За всички трансфери се използват автомобили, микробуси и автобуси в зависимост от вида на трансфера. Всички превозни средства са с климатик.
Също така, те отговарят на всички изисквания за безопасност.
Когато отделния пътник или група от пътници няма нужда да споделя автомобил с някой друг. След като пристигнете на летището няма да се наложи да изчакате за други пътници. Водачът ще чака с табелка с вашето име и след това ще ви транспортира до адреса, който сте посочили. Всички допълнителни услуги, са упоменати в потвърждението, което получавате когато поръчвате услугата.
- Какво е „ВИП трансфер" ?
-
VIP трансфер транспорт при който пътника няма нужда да споделят автомобила с другиго, а автомобилът е Mercedes E 200 или пдобен . След като пристигате на летището няма да се наложи да изчаквате други пътници. Англоговорящ шофьор ще Ви очаква с табела с Вашето име и след това ще Ви транспорта до адреса, който сте посочили. Всички допълнителни услуги, са посочени в потвърждението което получавате при поръчване на услугата.
- Цените на човек или на превозно средство са?
-
Посочените цени са за превозно средство с указан брой пътници.
- Какво е работното време?
-
Ние работим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината – включително и почивните дни.
- Как да направя резервация?
-
Направете резервация онлайн като използвате формата в ляво на сайта.
- Кога мога да направя резервация?
-
Веднага след като имате информация за полетите или хотелско настаняване.
- Мога ли да платя с кредитна карта?
-
Разбира се можете да платите с кредитни и дебитни карти VISA , Master Card и American Express като за това няма да ви таксуваме допълнително.
- В каква валута предпочитате?
-
Ние предпочитаме заплащане в BGN. (така не губите пари при обмяна), но ние ще приемем, евро, британски лира и щатски долари.
- Какво ще стане, ако полетът ми закъснее?
-
Следим полета Ви в Интернет и от нашите летища, така че ние сме наясно, ако ще пристигнете със закъснение. Независимо дали е 1 час или 6 часа закъснение, ще имаме шофьор за Вас на летището.
- Има ли допълнителна такса, ако полетът ми закъснее?
-
Не, за разлика от някои компании.
Нашата ценова политика е много конкурентна. Предложената цена е цената, която плащате, няма скрити разходи за багаж, пътни такси, гориво!
- Как да намеря шофьор?
-
Нашият шофьор ще Ви посрещне на посоченото от Вас място: адрес, хотел , терминал на летище с табела с вашето име. В случай че не можете да го видите, свържете се с нас 24 часа Гореща линия: +359 877 01 10 18 и ще Ви съдействаме веднага.
- Мога ли да получа касова бележка?
-
Разбира се, и фактура.
- Каква е продължителността на пътуването от летище София до град София?
-
Обикновено до 30 минути до центъра на града, по време на пиковите часове и когато условията на пътя са усложнени, тези срокове могат да варират. За други градове и курорти не се колебайте да ни питате.
- Имам много багаж, колело, домашен любимец, ще има ли място?
-
Ако ще пътувате с велосипед или много багаж, моля да ни уведомите предварително или попълните това в резервацията.
- Предлагате ли друг вид трансфери,освен трансфер от и до летище София?
-
Да разбира се,ние пътуваме до градове и курорти както в България така и зад граница,ако избраната от Вас дестинация не фигурира в Трансфери от София, Повдив , Бургас, Варна,Банско и други,моля свържете се с нас или ни изпратете запитване.
- В колко часа ще ме вземът ако съм поръчал „двупосочен трансфер“ ? Как ще разбера какво е времето за отпътуване?
-
Трябва да ни уведомите за избраното от Вас време за отпътуване, когато резервирате двупосочен трансфер. Шофьорът ще пристигне в хотела / апартамента 10-15 минути по-рано.
- Какво имате предвид под „помощ за багаж“ ?
-
Шофьорът ще Ви помогне с багажа Ви при пренасането и настаняването Ви в превозното средство и от колата до входа на хотела при пристигане, и от колата до терминала при напускане.
- Мога ли да отменя моята резервация? Безплатно ли е?
-
Можете да анулирате резервация до 24 часа преди времето на пристигане, безплатно. Прочетете Правила & Условия за трансфер в България.
- Какво се случва ако полетът ми закъснее или е отменен?
-
За частни трансфери нашите партньори наблюдават часовете за пристигане на полети и круизни кораби в случай на закъснения. Ако е възможно, моля, свържете се с нашия партньор, използвайки номера, предоставен във вашата бланка за потвърждение, за да ги информирате за всяко забавяне. Където е възможно, нашите партньори ще променят графикът си на работа,за да отговорят на вашите изисквания. Ако закъснението Ви превиши 3 часа, ще трябва да уредите своя собствен транспорт и да поискате възстановяване на разходите от вашия доставчик на полет / круиз.
MATO изразява съжаление, че не можем да бъдем отговорни за каквито и да е разходи, дължащи се на закъснения на полети или пропуснати пътни връзки поради лоши метеорологични условия, състояния на пътища или други фактори извън нашия контрол.
Ако сме Ви били полезни моля споделете го с бъдещите ни клиенти като оставите мнения и комантари на страницата за коментари.
В случай че не сте намерили необходимата информация относно предлаганите от нас Трансфери от/до летище и градове в България не се колебайте да се свържете с нас.
FAQ автомобили под наем
- Как да резервирате автомобил под наем ?
-
Можете да заявите автомобил под наем във всеки от центровете на МАТО, по телефон, e-mail или като използвате "Формата за резервации" на www.mato.bg
- Къде може да получите / върнете автомобила под наем?
-
Безплатно в офис на МАТО, или в офисите на нашите партньори. Повече информация може да получите на +359 877 01 10 18.
- Какво да изисквате от нас при получаване на автомобил под наем?
-
Добре сервизиран и оборудван съгласно сезона автомобил.
Двустранно подписан протокол, пълен резервоар и документи /регистрационен талон, застрахователна полица “Гражданска отговорност”, стикер за платена винетна такса, ГТП и “Комплект КАТ”.
- Какво ще изискваме от Вас при наемането на автомобил?
-
- Валидна шофьорска книжка.
- Навършени 21 години, под тази възраст задължителна застраховка ограничаване на отговорността.
- Внесен гаранционен депозит.
- Какво е "Гаранционен Депозит"
-
Гаранционният депозит е задължителен. Той покрива евентуален отказ от страна на клиента да зареди резервоара, както и щети които не се покриват от застрахователя /щети по интериора, по гуми и джанти, долна част на автомобила вследствие от некомпетентно шофиране/ . Също така при непредвидено удължаване на периода на наема, допълнително дължимата сума се приспада от депозита.
- Какво ще изискваме от Вас при връщане на наетия автомобил?
-
- Добре поддържан по време на експлоатацията автомобил.
- Пълен резервоар.
- Пълен комплект документи и оборудване.
- Добре измит отвън и отвътре автомобил. (Ако автомобилът не е измит, се начислява такса за автомивка в размер на 10 Евро).
- Кой поддържа наетия автомобил по време на експлоатация?
-
Техническото обслужване и текущите ремонти cа за наша сметка, разходите за гориво и течност за чистачки – за Ваша.
Разходите за ремонт при недобросъвестно стопанисване или неправилна експлоатация от Ваша страна са за Ваша сметка.
- Какво да правите при настъпило ПТП.
-
Веднага се свържете с Пътна полиция – тел. 165 или тел.112, и изискайте съответните документи / протокол от КАТ-Пътна полиция /, които се представят в застрахователната компания. Веднага уведомете служител на МАТО за настъпилата щета, като точно опишете събитието, Вашето състояние и състоянието на автомобила за да се преценят следващите действия / лекарска помощ, авто асистанс, транспортиране на автомобила и пътниците в него, най-близък сервиз за ремонт и други./ Когато инцидента е без вина на водача / съгласно документ от КАТ/ не се заплаща нищо. Полага Ви се замяна на автомобила в срок до 24 часа за територията на България и до 6 часа за територията на София. Когато инцидента е по вина на водача не се полага автомобил и се заплаща минимум 40 Евро такса за административни разходи за завеждане и отремонтиране на щета. При по-сериозни щети сумата може да достигне до размера на целия депозит упоменат в тарифата на МАТО. При употреба на наркотици, алкохол или други упойващи вещества, включително лекарства, при които е забранено шофиране, ремонта на автомобила е изцяло за сметка на наемателя – не важи нито една от застраховките. Удържа се целия депозит и се начислява глоба за пропуснати ползи и нанесени щети.
- Допълнителни услуги и опции
-
1. Доставяне – прибиране на автомобил
- до 200км – 60 Euro
- над 200км – 110 Euro2. Летищна такса:
- предаване или приемане на автомобил на летище – 15 Euro
- предаване и приемане на автомобил на летище – 25 Euro
3. Непълен резервоар – литър 1.7 Euro
4. Навигационна система – 6 Euro/ден (максимум 60 Euro на наем)
5. Багажник – 5 Euro/ден (максимум 50 Euro на наем)
6. Бебешко столче – 3.60 Euro/ден (максимум 36 Euro на наем)
7. Вериги за сняг – 3 Euro/ден (максимум 30 Euro на наем)
8. Багажник – ски – 2 Euro/ден (максимум 20 Euro на наем)
9. Пълномощно за излизане в чужбина – 40 Euro